نحوه‌ ی اندازه گیری پارتیشن شیشه‌ای

اندازه گیری در پارتیشن شیشه‌ای بسیار اهمیت دارد زیرا وقتی یک شیشه ساخته می‌شود، ابتدا به اندازه‌ی موردنیاز ساخته می‌شود و اگر اندازه‌گیری را اشتباه کنید، نمی‌توانید آن را به اندازه‌ی درست تغییر دهید، تراشیده یا کوتاه کنید و برای همیشه در جایگاه خود قرار می گیرد.

علاوه بر این، قیمت تخمینی نصب پارتیشن شیشه‌ای نیز به میزان آن وابسته است. بنابراین، اولین مرحله برای شما این است که یک طرح تعریف کنید و سپس محاسبه کنید که چه میزان پارتیشن‌بندی نیاز دارید.

نحوه‌ی اندازه گیری پارتیشن شیشه‌ای

نحوه اندازه گیری پارتیشن شیشه‌ای

برای اندازه‌گیری دقیق ابعاد پارتیشن شیشه‌ای، می‌توانید از دستورالعمل زیر گام به گام پیروی کنید:

مرحله ۱: چیدمان دفتر
ابتدا، درباره چیدمان دفتر تصمیم‌گیری کنید. با توجه به مقدار فضای در دسترس، می‌توانید از انواع پارتیشن اداری مدرن استفاده کنید. پس از تصمیم‌گیری درباره چیدمان، نوار گافر را بردارید و خطوطی را که می‌خواهید پارتیشن‌ها را در آنجا نصب کنید، روی زمین مشخص کنید.

مرحله ۲: طول پارتیشن‌ها
مرحله بعد، تعیین طول پارتیشن‌هاست. با توجه به اینکه نوار گافر را قبلاً روی زمین قرار داده‌اید، فقط کافیست طول آن را اندازه‌گیری کنید.

مرحله ۳: ارتفاع اتاق
هنگام اندازه‌گیری ارتفاع اتاق، به خاطر داشته باشید که سقف ممکن است ناهموار باشد. به همین دلیل، باید ارتفاع را در سه نقطه مختلف، به سمت چپ، راست و مرکز از کف تا سقف، به متر اندازه‌گیری کنید. در صورت وجود تغییرات، باید کوتاه‌ترین ارتفاع را در نظر بگیرید.

مرحله ۴: صافی کف
بعضی اتاق‌ها ممکن است دارای کف ناهموار باشند. برای به دست آوردن ابعاد دقیق، از یک تراز برای بررسی صاف بودن کف استفاده کنید. این امر به ویژه اگر در حال نصب درب در پارتیشن هستید، بسیار مهم است.

مرحله ۵: موانع
در نهایت، سیم‌ها یا لوله‌هایی را که ممکن است در امتداد دیوار مانع پارتیشن شیشه‌ای شوند، بررسی کنید. باید لبه بیرونی هر مانع را به عنوان آستانه اندازه‌گیری در نظر بگیرید.

تصمیم‌گیری در مورد ایجاد اتاق‌های جدید نیز بسیار مهم است، زیرا ممکن است نیاز به اتصالات نور و کلیدهای اضافی داشته باشند. انجام هرگونه کار الکتریکی قبل از قرار دادن پارتیشن شیشه‌ای همواره آسان‌تر است.

بهتر است قبل از نصب پارتیشن شیشه‌ای، با یک متخصصان ایران پارتیشن مشورت کنید تا بهترین روش برای اندازه‌گیری ابعاد پارتیشن در محیط خاص شما راهنمایی کنند. این کار برای شما اطمینان خاطر خواهد ساخت که پارتیشن به درستی نصب می‌شود و در انطباق با نیازهای شما قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا